Weboldal készítés - webáruház
Weboldal készítés - webáruház
Ma már az emberek az első
benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért
kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a
változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz.
Ez a redesign. A redesign nem azt jelenti, hogy időnként kicsit megpiszkálod a weboldalad grafikailag. Ilyenkor funkcionális változásokra kerül sor a weboldalon. Egy-egy redesign révén hatékonyabban működik majd, jobb lesz a felhasználói élmény. Ami számodra azt jelenti, hogy könnyebben elérhetővé válnak a marketing és üzleti céljaid. A kiindulópont, hogy pusztán a redesign kedvéért nem érdemes belevágni a weboldalad újratervezésébe. Tehát, ha nincs mögötte indok, adatok, koncepció, akkor értelmetlen. Alapvetően azt az elvet érdemes követni, hogy “ami nem romlott el, azt nem kell javítani”. A helyzet persze ennyire azért nem egyszerű. Weboldal készítés - webáruház
Könyvelő iroda, könyvelés Szolnok
Ez a redesign. A redesign nem azt jelenti, hogy időnként kicsit megpiszkálod a weboldalad grafikailag. Ilyenkor funkcionális változásokra kerül sor a weboldalon. Egy-egy redesign révén hatékonyabban működik majd, jobb lesz a felhasználói élmény. Ami számodra azt jelenti, hogy könnyebben elérhetővé válnak a marketing és üzleti céljaid. A kiindulópont, hogy pusztán a redesign kedvéért nem érdemes belevágni a weboldalad újratervezésébe. Tehát, ha nincs mögötte indok, adatok, koncepció, akkor értelmetlen. Alapvetően azt az elvet érdemes követni, hogy “ami nem romlott el, azt nem kell javítani”. A helyzet persze ennyire azért nem egyszerű. Weboldal készítés - webáruház
Villanyszerelő Budapest, budapesti villanyszerelés
Budapesti Villanyszerelő, a leggyorsabb villanyszerelés BudapestAutófólia, autófóliázás Budapest
MIKOR VAN SZÜKSÉGED REDESIGNRA?
Vannak egyértelmű jelzések
az életben. Például amikor besötétedik, akkor felkapcsolod a villanyt, ha lejár
egy étel szavatossága, akkor kidobod a szemétbe. Arra ugyanakkor nincs
egyértelmű utalás sehol, hogy mikor kell kezdened valamit a céged
megjelenítésével, mert már nem korszerű, elöregedett, esetleg nem következetes.
Természetesen számtalan okot találhatsz arra, hogy miért ne nyúlj hozzá a régi
weboldaladhoz. Ugyanakkor tudunk érvelni amellett is, hogy mikor és
miért van szükséged rendszeresen a weboldalad frissítésére, rendbe
tételére, a felhasználói élmény és a hatékonyság javítására.
A CÉGED DESIGNELEMEI KIÁLLJÁK AZ IDŐ PRÓBÁJÁT?
Először a logódat kell megvizsgálnod, hiszen ez a márkádnak az arca, és
vitathatatlanul a legfontosabb desingelem. A következő kérdéseket érdemes
feltenni magadnak, hogy megállapítsd, szükség van-e valami változtatásra:
milyen régi a logód? Profi designer tervezte? még mindig azokat az értékeket
hordozza, melyek a céged számára a legfontosabbak? mindenféle méretben és
variációban meg tudod jeleníteni: weben, printen, mobilos felületeken? A kor persze nem minden, egy logó lehet olyan, hogy évtizedeket is kibír változtatás
nélkül, vagy legalábbis csak kicsit kell csiszolni rajta. Gondolj a Nike
jelére, melyek még a ‘70-es évek elején terveztek. Ugyanakkor, ha úgy látod,
hogy a logód már nem olyan pontosan fejezi ki a céged és annak tevékenységét, mint
egykor, vagy nem éred el vele a megfelelő célközönséget, akkor itt az idő a
frissítésre. Ugyanígy változtass, ha a logódat nem lehet adaptálni a legújabb
technológiákra, azaz gond van a webes, mobilos megjelenéssel annak jellege
miatt
Megjegyzések
Megjegyzés küldése