Weboldal készítés - webáruház

Weboldal készítés - webáruház

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz.

Könyvelő iroda, könyvelés Szolnok


Ez a redesign. A redesign nem azt jelenti, hogy időnként kicsit megpiszkálod a weboldalad grafikailag. Ilyenkor funkcionális változásokra kerül sor a weboldalon. Egy-egy redesign révén hatékonyabban működik majd, jobb lesz a felhasználói élmény. Ami számodra azt jelenti, hogy könnyebben elérhetővé válnak a marketing és üzleti céljaid. A kiindulópont, hogy pusztán a redesign kedvéért nem érdemes belevágni a weboldalad újratervezésébe. Tehát, ha nincs mögötte indok, adatok, koncepció, akkor értelmetlen. Alapvetően azt az elvet érdemes követni, hogy “ami nem romlott el, azt nem kell javítani”. A helyzet persze ennyire azért nem egyszerű. Weboldal készítés - webáruház

Villanyszerelő Budapest, budapesti villanyszerelés

Budapesti Villanyszerelő, a leggyorsabb villanyszerelés  Budapest

Autófólia, autófóliázás Budapest


MIKOR VAN SZÜKSÉGED REDESIGNRA? 
Vannak egyértelmű jelzések az életben. Például amikor besötétedik, akkor felkapcsolod a villanyt, ha lejár egy étel szavatossága, akkor kidobod a szemétbe. Arra ugyanakkor nincs egyértelmű utalás sehol, hogy mikor kell kezdened valamit a céged megjelenítésével, mert már nem korszerű, elöregedett, esetleg nem következetes. Természetesen számtalan okot találhatsz arra, hogy miért ne nyúlj hozzá a régi weboldaladhoz. Ugyanakkor tudunk érvelni amellett is, hogy mikor és miért van szükséged rendszeresen a weboldalad frissítésére, rendbe tételére, a felhasználói élmény és a hatékonyság javítására.

A CÉGED DESIGNELEMEI KIÁLLJÁK AZ IDŐ PRÓBÁJÁT? 
Először a logódat kell megvizsgálnod, hiszen ez a márkádnak az arca, és vitathatatlanul a legfontosabb desingelem. A következő kérdéseket érdemes feltenni magadnak, hogy megállapítsd, szükség van-e valami változtatásra: milyen régi a logód? Profi designer tervezte? még mindig azokat az értékeket hordozza, melyek a céged számára a legfontosabbak? mindenféle méretben és variációban meg tudod jeleníteni: weben, printen, mobilos felületeken? A kor persze nem minden, egy logó lehet olyan, hogy évtizedeket is kibír változtatás nélkül, vagy legalábbis csak kicsit kell csiszolni rajta. Gondolj a Nike jelére, melyek még a ‘70-es évek elején terveztek. Ugyanakkor, ha úgy látod, hogy a logód már nem olyan pontosan fejezi ki a céged és annak tevékenységét, mint egykor, vagy nem éred el vele a megfelelő célközönséget, akkor itt az idő a frissítésre. Ugyanígy változtass, ha a logódat nem lehet adaptálni a legújabb technológiákra, azaz gond van a webes, mobilos megjelenéssel annak jellege miatt

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Weboldal készítés: HOGYAN HASZNÁLJUK A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁT

Mit tesz egy sikeres motorolaj és téli gumi vásárlás Web Design