Weboldal készítés: HOGYAN HASZNÁLJUK A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁT

Weboldal készítés: HOGYAN HASZNÁLJUK A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁT


A fiatalok és az idősebbek, a nők és a férfiak, asztali gépes és mobilos közösségi média használati szokásaiban is tapasztalhatók eltérések, ahogy az élet szinte minden más területén másként viselkednek a nemek és a korosztályok.

Könyvelő iroda, könyvelés Szolnok


Villanyszerelő Budapest, budapesti villanyszerelők

Budapesti Villanyszerelők, a leggyorsabb sikeres villanyszerelés  Budapesten

A közönséged megfelelő célzása érdekében talán nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja. Olyan alapvető különbségekre derült fény a közösségi média statisztikákat szemlélve, mint például az, hogy a nők 71 százaléka szokott lájkolni vagy követni márkákat, míg ez a férfiak esetében mindössze 18 százalék. A nők 54 százaléka a Facebook-ot fotók és videók megtekintésére használja, míg a férfiaknak csak 39 százaléka. A nők 48 százaléka rá sem hederít a közösségi média hirdetéseire, ami nagyobb arány, mint a férfiak 42 százaléka. Weboldal készítés: közösségi média

Autófólia, autófóliázás Budapest


MELYIK KÖZÖSSÉGI OLDALON VANNAK TÖBBSÉGBEN A FÉRFIAK ÉS MELYIKEN A NŐK? 

Az már az előbbi számokból kiderült, hogy a két nem nem ugyanazt fogyasztja a közösségimédiában, és nem is ugyanúgy viselkedik. Tehát a célközönségünktől függően kell megválasztani azt a közösségi médiát, amibe több időnket fektetjük. Ugyanakkor kérdés lehet, hogy melyik nem használja többet közösségi médiát, és azon belül mely platformot. KÖZÖSSÉGI MÉDIA ÉS A FACEBOOK Ugye nem lepődünk meg, ha azt látjuk, hogy hajszálnyival, de több nő használja a közösségi médiát, mint férfi. A különbség ott válik élesebbé, amikor eljutunk a mobilos közösségi média használatig, ahol a netező nőknek 69 százaléka van jelen, míg a férfiaknak csak 39 százaléka. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Weboldal készítés - webáruház

Mit tesz egy sikeres motorolaj és téli gumi vásárlás Web Design