Weboldal készítés: HOGYAN HASZNÁLJUK A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁT
Weboldal készítés: HOGYAN HASZNÁLJUK A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁT
A fiatalok és az
idősebbek, a nők és a férfiak, asztali gépes és mobilos közösségi média
használati szokásaiban is tapasztalhatók eltérések, ahogy az élet szinte
minden más területén másként viselkednek a nemek és a korosztályok.
A közönséged megfelelő célzása érdekében talán nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja. Olyan alapvető különbségekre derült fény a közösségi média statisztikákat szemlélve, mint például az, hogy a nők 71 százaléka szokott lájkolni vagy követni márkákat, míg ez a férfiak esetében mindössze 18 százalék. A nők 54 százaléka a Facebook-ot fotók és videók megtekintésére használja, míg a férfiaknak csak 39 százaléka. A nők 48 százaléka rá sem hederít a közösségi média hirdetéseire, ami nagyobb arány, mint a férfiak 42 százaléka. Weboldal készítés: közösségi média
Könyvelő iroda, könyvelés Szolnok
Villanyszerelő Budapest, budapesti villanyszerelők
Budapesti Villanyszerelők, a leggyorsabb sikeres villanyszerelés BudapestenA közönséged megfelelő célzása érdekében talán nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja. Olyan alapvető különbségekre derült fény a közösségi média statisztikákat szemlélve, mint például az, hogy a nők 71 százaléka szokott lájkolni vagy követni márkákat, míg ez a férfiak esetében mindössze 18 százalék. A nők 54 százaléka a Facebook-ot fotók és videók megtekintésére használja, míg a férfiaknak csak 39 százaléka. A nők 48 százaléka rá sem hederít a közösségi média hirdetéseire, ami nagyobb arány, mint a férfiak 42 százaléka. Weboldal készítés: közösségi média
Autófólia, autófóliázás Budapest
MELYIK KÖZÖSSÉGI OLDALON VANNAK TÖBBSÉGBEN A FÉRFIAK ÉS MELYIKEN A NŐK?
Az már az előbbi számokból
kiderült, hogy a két nem nem ugyanazt fogyasztja a közösségimédiában, és nem is ugyanúgy viselkedik. Tehát a célközönségünktől függően kell
megválasztani azt a közösségi médiát, amibe több időnket fektetjük. Ugyanakkor
kérdés lehet, hogy melyik nem használja többet közösségi médiát, és azon belül
mely platformot. KÖZÖSSÉGI MÉDIA ÉS A FACEBOOK Ugye nem lepődünk meg, ha
azt látjuk, hogy hajszálnyival, de több nő használja a közösségi médiát, mint
férfi. A különbség ott válik élesebbé, amikor eljutunk a mobilos közösségi
média használatig, ahol a netező nőknek 69 százaléka van jelen, míg a
férfiaknak csak 39 százaléka.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése